vielä tekee mieli

olen 40 vuotias mies lopetin tupakoinnin 9/2017 pääsin tupakasta eroon zonnic nikotiinipusseilla ja suihkeella ne olivat ainoat minulle toimivat keinot lopettaa käytin niitä puolitoista vuotta ja nyt toukokuussa 2019 pääsin niistäkin eroon
ja nyt 4 kk myöhemmin mieleni tekee vielä tupakkaa tai nikotiiniä
niin miten te jotka olette olleet pitkään polttamatta olette tehneet kun alkaa iskeä tupakan himo vielä monen kk jälkeen kun on lopettanut
juon aika paljon kahvia päivässä että jaksan töissä
mutta voisiko liika kahvi olla se joka laukaisee tupakan himon vai mikä

Viestejä yhteensä

• Nälkä tai janontunne? Itse olen mynton zippi koukussa eli mahdollisimman väkevää pastillia. Tosin rajoittuu lähinnä töissä niiden syöminen .Fishermanni pastilli kyllä oli liian pahaa... Tai tosi hiilihappoista vissyä... kahvin oon vähentänyt melko minimiin lopettamisen jälkeen eli noin 4 mukia päivässä...
  • Ootko pena4040 keksiny mitään uutta tilalle? Jotain mikä vie hetkeksi ihan kaikki ajatukset pois, vaikka suunnistus, judo tai joku monella tavalla keskittymistä vaativa? Tekeekö mieli erityisesti illalla, työn lomassa vai miten? Oletko lukenut scarrin "stumppaa tähän "? Voisitko kuvitella hypnoosia tms?
  • joo olen alkanut treenaamaan salilla enemmän
    silloin kun lopetin tupakoinnin huomasin että jaksan pidempään ja useammin treenata salilla
    ja nyt kun lopetin nikotiinisuihkeen olen myös lisännyt vähän treeniä entisestään
    olen huomannut että aika hyvä kikka jos alkaa tekee mieli tupakkaa tai nikotiini on että juo lasillisen vettä hitaasti juon aika paljon vettä päivässä
    eikä juo yli 5 kuppia kahvia päivässä
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    Hyviä juttuja pena4040.
    Liikunta on hyväksi niin monin tavoin. Liikkuessa ei yleensä kaipaa tupakkaa. Liikunta lisää verenkiertoa, se taas puhdistaa kroppaa. Liikunnan iloa on hengityksen paranemisen ja liikuntatavoitteiden koheneminen. Ja veden juonti, se on tärkeää alusta saakka.
    Koitas saada itelles banneri tuohon alas, olis kiva seurata sun etenemistä.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.