Ristus notta...

...tuli verettyä viltteriin asti! Viimeinen tupakka meinaan. Uusiopohjalaasella uholla kohti uutta elämää!
11.11.2007 klo 21.30 Kyllä lähtee...

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
" Surutyö " on pahempi kuin avioerossa aikoinaan! Nikki-peikko maksaa kyllä myös elatusmaksuja, 4 eur per päivä!?
Viime viikolla luin sinun viestiäs ja aattelin liittyä mukkaan.
Otin kyllä jo varaslähön 7.11
Notta laitamma pohojalaasen ja savolaesen sisun yhteen
ja mennähän etteenpäin yhessä :thumbup:
Niin ja turkkusest mukkaan ja :!:
Ja 100% samaa mieltä nyt tai ei koskaan kanssa
Turutar- Miten menee??? Mua jännittää sun puolesta... peukut on pystyssä. :thumbup: :thumbup: Meikä kävi reteesti kaverin kanssa "savuilla" tänäänkin! Ei se oo niin kamalaa, kun kuvittelin.
Kiitos Katja vinkistä, mutta kun se ei meillä oikein käy... mies saattais vetää herneet aika syvälle nenään, jos mä kaikki hävittäisin!! Ikävä kyllä.
Nyt se koitos vasta alkaa, kun saavuin kotiin. Siivoamista riittäisi ja nyt ruoan laittoa, mutta sitten meneekin " ajan tappamsieksi".......
Kuullaan parin tunnin kuluttua!?
...mutta minäpä tiedän ja mulla on ihan kauhee omatunto!! Onneks!
Jos harjottelis tota allaolevaa pikkujouluihin, ikääkin riittäisi esiintyjään nähden???
http: //www.iltasanomat.fi/videot/?id=1452078&ap=1 (suora linkki poistettu)
Sitä kun tulee maan toisesta päästä niin kaipaa valkoista maata ja tulee mukava ja rauhoittava olo, kun luonto peittyy valkeaan lumeen.
Sulla Meiju kans oireita " lääkkeistä"...naureskelin itsekseni töissä, että laittaisin tuntemukseni lääkkeen piikkiin jos söisin niitä. Oli ihan epätodellinen ja huippaava olo ja hetken vielä päänsärkyäkin. Siksi oikeastaan otin purkan ja se auttoi, vaikkakin on vaan 2 mg, joka pitäisi olla askin päiväss polttaneelle liian pieni määrä. Mulle se riittää ja söin juuri kolmannen...tai en syönyt vaan pureskelin. Ei huippaa enään.
Ihmeen vähän niitä menee. tapasin pitkästä aikaa esimieheni, joka lopetti tupakoinnin, ja söi näitä purukumeja ja nyt syö tavallista purkkaa koko ajan!
Taisin kehuskella vähän liian aikaisin... piti kans tunkea purkkaa kitaan... tän on pakko toimia...en varmana mee savuille...EN!!
Meillähän alkaa olla melko "kansainvälinen" poppoo koossa!!
Teetkö turutar käsitöitä? Nyt vois olla hyvä kohta panna puikot heilumaan ja vääntää vaikka noille mummon mussukoille jotain kivaa!!
Mulla savuaa kynäkin (onneksi ei hihat tällä kertaa!) kun joutohetket kulutan sudokuja/ristikoita täytellen. Joko tuli lenkillä käytyä?? Elokuvat tai vaikka taidenäyttely?? Tee jotain mitä et oo ikinä tehnyt...uudet jutut on aina jänniä!
Mitähän vielä??
Mutta Meiju, hattua nostan jos lopetat tupakoinnin sellaisen miehen seurassa joka polttaa!!!
Nyt pitää lähtee, piipahdan täällä varmaan vielä joskus siinä yhdeksän maissa. Keksi nyt sinäkin jotain mukavaa tekemistä illaksi!!
Menen aikaisin nukkumaan, sillä eka työpäivä sl jälkeen tuntuu rasittavan. Huomenna pitkä päivä ja sitten kaupan kautta kotiin, sillä tyttärellä taas rahat loppu ja pitää ruokkia hänetkin.
Käsitöistä: Aikoinaan, ihan lapsuudesta lähtien, kudoin, virkkasin, ompelin askartelin. Ompelin kaikki lasteni vaatteet, enstex-puvuista lähtien, mutta nykyään paikat ei enään kestä. Olen voimistellut ( lapsuuteni ja nuoruuteni harrastus ) ranteeni löysiksi ja piti lopettaa virkkaus ja kutominen. Jännetuppitulehdusten vuoksi. Niskat eivät kestä enään jatkuvaa ompelua jne...tätä se ikä ja " urheilu" teettää!?
Mutta tämä tästä...ihan varmasti.
Periksi en anna vaikka repsahtaisin joskus!
On vastaavanlainen lääke kuin sinullakin.
Itse lueskelen kirkonkirjoja ja homehdun......
Mukavaa telkkari-iltaa ja linjoilla pysytään vielä, ei tämä " sota" ole päättynyt!?
Vai mitä tytöt?? Ollaan me hyviä!!
Onnittelut ensimmäisestä päivästä ja voimia toiseenkin!
Ja hirmuisesti tsemppiä tälle tokallekin päivälle, tästä se lähti se savuton elämä ajatelkaas; Ette ole enää tupakoivia ihmisiä JEEEE!!!!!
No niin, nyt pyyhitään silmät, niistetään nenä ja lenkille!!
Kyllä vaan kunnon reipas lenkki tekee hyvää!