Nikotiinipurkka ja hampaat
Miten on, vahingoittaako tuo nikkispurkka hampaita?
Pureskelen sitä aika runsaasti kun nyt kärvistelen
tässä ilman tupakkia.
Pureskelen sitä aika runsaasti kun nyt kärvistelen
tässä ilman tupakkia.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Viestejä yhteensä
Itse olen syönyt elämässäni nikotiinipurkkaa varmaan vuoden eikä ole tullut mitään.
Ei vielä potuta pahemmin. Mutta tupakkaa tekee mieli.
Huomaan, että minulla on kova nikotiinintarve kun pureskelen sitä
purkkaa lähes jatkuvasti.
Hohhoijaa, addiktiosta toiseen. :oops:
Ei tavallinen purkka ole vihlonut. Olen kyllä kuullut, että nikkispurkka ei ole ihan kauhean hyvä hampaille. Nyt on vihlonta loppunut kokonaan kun takana on viikko ilman nikkispurkkaa
Osta Zyban netistä - euroclinix.net Kannattaa kokeilla tuota lääkettä. Olen polttanut 26 vuotta säännöllisesti ja viimeaikoina meni iso L&M aski siis 30 kpl päivässä. Nyt lähtee neljäs viikko ilman tupakkaa! Lopetin tupakoinnin jo ennen tavoiteaikaani (2 vkoa), koska se maistui pahalta ja ei enää vastannut tarkoitustaan. Sivuoireita pahoja ei ole tullut; ainoastaan kuvotus, joka menee minuuteissa ohi. Minulle on ollut yllättävän helppoa olla polttamatta ja olenkin itsestäni ylpeä, että tuon lääkkeen avulla minä kykenin tähän ja toivottavasti lopetan tupakoinnin ainiaaksi! Vieroituoireita ei ole ollut, vaikka en käytä purukumia tms.
Itsellä toimii se kun ekan röökittömän päivän aikana päätin ottaa purkan joka kolmas tunti ja siitä pyrin vähentämään. Mutta käytännössä tänään olen tähän mennessä syönyt vasta yhden purkan. Yritän käyttää purkkaa vain pahinpina hetkinä ja aktiivisesti vähentämään sitäkin, etten jää siihen koukkuun. Ajattelen sen jotenkin niin ettei ole tarkoituskaan korvata röökiä vaan päästä niitten pahempien hetkien tai ensimmäisten päivien yli. Toimii ainakin nyt mulla.
Mä söin yhtä kyytiä puoli vuotta. Siihen aikaan hirmu kovia neliskanttisia keltaisia ja yksi maku, se nikotiini. Paremmasta ei tietoa, mut tehos sekin.