neljättä kertaa

tää olis ny si taas ensimmäinen päivä... ;-)
Ja tuo viikonloppukin tässä lähestyy,se tulee olemaan TAAS vaikeaa.kolme kertaa olen yrittänyt aiemmin.
Niistä ensimmäinen on kyllä oikeastaan ainoa vakavasti otettava kerta.
Ja kokemuksesta voin sanoa,ensimmäinen kuukausi ja noin kolmas kuukausi ovat ne kaikin pahimmat.
Mut saas nähdä mitä nyt käy?.?
Mitäs muut on mieltä;Onko parempi vain vältellä tilanteita joissa on tottunut polttamaan,Vai jatkaa kaikkea aivan niin kuin ennen? :XD:
No mut,nyt sit koetukselle,TÖIHIN...

Viestejä yhteensä

• PeeJPeeJ Turku
    editoi huhtikuu 2007
    No itsellä vasta eka (ja toivottavasti viimeinen) lopettamiskerta menossa mutta tällaisen päätöksen tein: ostin nikotiinipurkkaa että jos tulee se "nyt poltan röökin tai tapan jonkun" olo päälle. Eli kokoajan sellainen pieni itsensäkiduttaminen päällä. Yllättävää kyllä sellaista jumalattoman pahaa kohtaa ei ole vielä tullut. Mutta vieressä ovat kokoaika sekä tupakkiaski että nikotiinipurukumi. En oikein tiedä miksi tosin mutta kumpaakaan ei oikeastaan tee mieli.. Mutta tietenkin se mitä itse koit edellisyrityksen aikana vaikuttaa eniten. Eli auttoivatko korvaushoidot vai eivät. Jokainen taplaa tyylillään niin paha sitä on sanoa.

Totean vaan että jonkinnäköisen suojausverkon pystyttäminen on varmaan se oikea ratkaisu. Jos tulee se paha kohta niin on jotain muutakin kuin epätoivo ja tupakki ottamassa syleilyynsä. 8) Tsemppiä lopettamiseen!
  • kitikattikitikatti tampere
    editoi huhtikuu 2007
    Paha on vältellä tilanteita...itsellä ei juurikaan ollu semmosta tilannetta missä ei olisi polttanut..esim. just työmatka...eka kävelee bussipysäkille...sit bussista töihin....jne....ekalla kerralla tuntu ettei voi jäädä bussista pois..pakkohan se oli kuitenkin..suunta kohti työpaikkaa ja kädet nyrkissä taskuissa ettei poikkea pikkuostoksille kauppaan...tavarataloon...kioskille...ja sitten ku pääsi turvallisesti oven sisäpuolelle nin hemmetinmoinen omakehu päälle :wink: !!!!! Jep. ja kotona kävin kans välillä "pihalla" eli kun oikeen teki tiukkaa niin lähin viemään roskia...tai muuten vaan kävelin pihan ympäri..ja jopa helpotti...eikä menny montaakaan päivää kun ei tarvinnu tehdä enää sitäkään...Vaikka totuuden nimissä täytyy sanoa että nyt parin päivän ajan on tehnyt mieli -ei niinkään TUPAKKAA- vaan tekis mieli mennä TUPAKALLE...oisko uusi kevätminä hakusessa vai onkos tämä nyt sitä lähestyvän 3kk kriisiä....Jokatapauksessa..vaikka olo välillä avuton,silti edelleen savuton
  • editoi huhtikuu 2007

Joo,Mul alkaa oleen se "nyt poltan tai tapan olo

Ollu paha päivä

editoi huhtikuu 2007
    Tuntuuko siltä et jos liikahtaakaan nin jalat vie tupakille...?
    nyt sitten vaan nippusiteet nilkkoihin ja roiku koneella :)
    editoi huhtikuu 2007
    Kopkop....haloo..???..onks täällä ketään??? ekkai sä ny vaan menny tappaan ketään??!!??...ja jos ny tupakille eksyit nin tu ny takasi...vaikka korvat luimussa...vai lähikkö Karibialle juhlistaan hyvää päätöstä :?: :D
    editoi huhtikuu 2007
    Ai, sä olitki piirrettyjä katsomassa....oookei :-)
  • editoi toukokuu 2007
    kerran kerkisi lipsahtamaan...Sitten katkesikin aski tupakkia ja tilalle tuli kuitenkin niksapurkka...
    (En oo oikein niihin aiemmin uskonut,mut nyt alkaa oleen aika HJUVA FIULIS:::) :mrgreen:
  • editoi toukokuu 2007
    Mä olen niin nikotiiniriippuvainen ja etenkin tapatupakoija, jotta on ihan pakko antaa itelle jotain helpotusta. Yrityksiä päästä irti tupakasta on paljon ja nyt ku olen päättänyt onnistua niin menen vaiheen kerrallaan.

1. vaihe --> päästä irti tuosta tavasta, eli en kiusaa itteäni vielä kauheilla viekkareilla. Yritän opetella elämään tavallista elämää tavallisin rutiinein ja entisin paikoin ilman sitä röökiä. Ku kädet on levottomat, on ees se nikkispastillilevy mitä raplata ja taitella... :)

Olen siis tässä ekassa vaiheessa nyt, viikko ilman tupakkaa takana.

2. vaihe --> sitten joskus, kärsiä loputkin viekkarit nikotiinista luopumalla... kun ensin olen saanut tämän "tavallisen elämäni" vauhtiin ja ei tee enää niin massiiivisen paljon tupakkaa mieli.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.