Ja se ny kumma on jo!!

Nyt on tullu Tuidelta päätös. Makasin sängyllä ja olin onnellinen.. mun ei tarvi enää aamulla mennä tupakille!!!! On se ny kumma jos ei oo oppinu. En pistäny merkille poltinko sitten kolme viikkoo täysillä!!! Mutta savun seasta tässä todella ollaan nousemassa taas.. Olin syvällä. Helpottava tunne ajatus aamusta. Sen vaan tiedän, että olen tilannu kunnon vieroitusoireet maxi-askin päivävauhdilla!! :D Ja huomenna voin lisätä perään vielä :evil: Koska tiedän rankat vieroitusoireeni. Prkl. NONIIN. Nyt sitte lähdetään taas vähä MATKALLE. Palaillaan. Ja paaaaaljon terveisiä Tyylalta kaikille. Mä oon ny Tuide. Se on muutenki lempinimi. 8)

Viestejä yhteensä

• justinejustine treen:lähistö
    editoi huhtikuu 2007
    upeeeeeeeeeeta tuide :-) tämä on sulle jo tuttu juttu niinkuin mullekkin :-) siitä se lopetus lähtee sujumaan vanhalla rutiinilla!tsemppiä :thumbup: ps.jokos oot ehtinyt ne buutsit ja stetsonin hommata? :lol:
  • editoi huhtikuu 2007
    Moi Tuide :) On muuten oikein tuide nimi :D

Hieno juttu, hyvä päätös ! Tervetuloa tänne nikotiinia pakenevien joukkoon. Olet tainnut olla täällä ennenkin? No, niin olen minäkin ja moni muukin...

AAAAAPUAAA Just nyt naapuri polttaa parvekkeellaan tupakkaa ja mulla on ikkuna auki ja se TUOKSUU mun nenään.... aaaah
    IHANA TUOKSU :oops: Ihan totta, peittoaa kaikki parhaat parfyymitkin.

No, se siitä, naapuri poltti röökinsä, ja minä jatkan täällä toivottamassa Tuidea tervetulleeksi tähän iloisten :evil: lopettajien joukkoon :D

Siis ihan oikeasti, sulla oli niin hauska, raadollisen realistinen viesti että on ihan pakko vaan sanoa että taidan olla sillä samalla maxi-askilla.

Tää on iha sairaan karmee(n) kaamee(n) hirvee(n) mieletön trippi eli matka. Tervetulooo tälle tripille :D
  • editoi huhtikuu 2007
    No moi Tyyla,Tuide..kiva,kun tulit takasin, vai oot kunnon viekkarit taas tilannut :roll: Oisit ottanut vaikka keskivahvat,ettei niin kovaa kyykytä,että pelästyt ja lähet lätkimään :wink: No sisua ei sulta ole puuttunut ennenkään,joten tästä sit vaan eteenpäin,tie on sulle jo tuttu,että osaat sit kuopat kiertää..helpompi kai silleen päästä tavotteeseen.Isot tsempit sulle! t. mimmi : )
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Tuide Tyylaex kirjoitti:
    Nyt sitte lähdetään taas vähä MATKALLE. Palaillaan. Ja paaaaaljon terveisiä Tyylalta kaikille. Mä oon ny Tuide. Se on muutenki lempinimi. 8)

Mitä helvettiä ?!! Painuko se nyt samantien röökille, hä ?
  • editoi huhtikuu 2007
    Ei oo Vesku Tuide painunu röökille .... tänään ollu aivan ekan päivän ilman.. mä vaan meni tonne lopettaneisiin... :D
  • editoi huhtikuu 2007
    Ja tuo MATKALLE tarkotti tämän päivän savuttomuutta.. nikotiinivierotusoireista vapautumisreisua kato vaan.... :wink: Nyt tää käy siä saunas 8)
  • VeskuVesku Itä-Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Juu, aivan. Eilen oli aika tukala päivä ja "hiivaakin" kehissä, joten pinna oli melkolailla tiukalla. Nyt on jo aivan toisin ja nikkispentele karkotettu lopullisesti(tai ainakin melkein) muihin maisemiin.

Sori rähinöistä...
  • editoi huhtikuu 2007
    Heh... oliks se rähinää :D Emmä sitä niin ottanu.. rähistään vaan sitäpaitsi.. meinaan tää omas poteros riehua.. *sitte mut heitetään pihalle* 8) buahahhhaaahhhaaaaaa :evil:
  • editoi huhtikuu 2007
    Ethän sä ny Tyyla vaan oo TAAS leikkiny SEN asian kaa?... Mähän sanoin mitä siitä seuraa.. voihan vinski... ja lapatossu viel. :D Ny Raikkusetä on HYVINHYVIN Vihanenn.... :evil:

Piti sit taas alottaa koko rumba uudestaan.

Elä huoli tyylasein me pidetään kyl taas huolta kunhan se Päätös on tehty... Montako päivää nyt sitten on jo?
    TSEMPPII Raikulta!
  • editoi huhtikuu 2007
    Toinen päivä muuten menossa... :)
  • EpeEpe
    editoi huhtikuu 2007
    Tuide Tyylaex kirjoitti:
    Toinen päivä muuten menossa... :)

Hyvä hyvä!!
    Siitä se lähtee, ja nyt sitten täysin savuttomana :!:
  • editoi huhtikuu 2007
    Toinen päivä mennyt kunnialla.. :x Pääsee nukkumaan!!!!!!! :twisted:
  • editoi huhtikuu 2007
    Missäs Tuide,vieläkö oot remmissä :lol: toivottavasti ei nikkispeikko :twisted: oo vieny mennessään
  • editoi huhtikuu 2007
    Heh.. ei oo vieny :) Jos yrittää liika lähelle tulla :evil: ... mä voin aina ottaa esille sen moottorisahan... ja laitan sen vaikka käsirautoihin tuonne pihakoivuun... *en pahempaa* 8) Sitte mä käyn heittelemässä sitä sinne kivillä, johon on teipattu tuolta pitkin kerättyjä tupakintumppeja ilmastointiteipillä :twisted: :mrgreen: 8)
  • MelisaMelisa Espoon etelärannikko
    editoi huhtikuu 2007
    Kuis pyyhkii Tuide ?

Nyt tais tulla huonot ilmat rullaluistelua ajatellen, mut kohta taas on ihanat kevätsäät ja rullat luistaa.

Nikkispirua siellä kaiketi kuritat edelleen. :evil: :evil:

Pohjalaanen pläjäys sulle:
    Ruaki itteluattamustas - epäälykset kualoo näläkähän.
    40 vuotta savuttamista ja sitten lopetus 18.8.2005. Motto: Ei koskaan henkostakaan.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.