Lopeta ja voita -kilpailu

Tuolla vanhalla puolella oli jotain tästä kilpailusta. Kuka osallistuu (minun lisäksi)? Siis tupakoinnin lopettamisskabaan? Tsempataan yhdessä. :shock:

Viestejä yhteensä

• HeiniHeini Vantaa
    editoi huhtikuu 2007
    Moi! Mä ole osallistumassa, champixin syönti alkaa keskiviikkona. Vähän jännittää...
  • PirrePirre Helsinki
    editoi huhtikuu 2007
    Moikkelis, ilmoittauduin raskaansarjan kilpiluun.
    Aloitan 22.5. tupakoimattomuuteni Champixin myötävaikutuksella ja sisulla.
  • PPalkiaPPalkia Helsinki
    editoi huhtikuu 2007
    Minä ajattelin osallistua. Tarkoitus on lopettaa ilman korvaushoitoa. Tiedän, se tulee olemaan ihan tuskaa se ensimmäinen viikko. Olin lukioaikana kuukauden polttamatta ja silloinkin ilman korvaushoitoa ja pystyin siihen. Joo repsahdin sitten, mutta tiedän että pystyn olemaan ilman tupakkaa kun oikein haluan, toivottavasti lopullisesti, mutta vaikeaa se on.

Nyt siis 7 vuotta edellisen oikean lopetusyrityksen jälkeen aion todellakin lopettaa kokonaan. Olen kehittänyt sellaisen systeemin, olen meinaan pääsääntöisesti kotona muutaman ensimmäisen viikon kun koululla ei tarvitse paljoa käydä ja työt alkaa vasta kuun loppupuolella, että aina kun tekee mieli tupakkia niin jonglööripallot esiin ja pari minuuttia nakkelen niitä tossa, se vie ajatukset pois tupakasta. Vanhasta kokemuksesta tiedän että se mieliteko ei kestä kuin muutaman minuutin kerrallaan.
  • NiinerNiiner Uusimaa
    editoi huhtikuu 2007
    Minäkin osallistuin. Keskiviikkona loppuu Champix aloituskuuri ja samalla myös tupakointi.
    Puoli vuotta kestävään sarjaan ilmoittauduin. Ajattelin, että neljä viikkoa olisi yhtä tyhjän kanssa.
    Nyt kyllä ahdistaa ja pelottaa tuo keskiviikko, mutta sisulla mennään :wink:
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.